Суспільство
Українка вперше отримала свою портретну ляльку Barbie (ФОТО)
З’явилась лялька Barbie із портретним виглядом української фехтувальниці. Ольга Харлан стала першою українкою, яка потрапила до серії Barbie Role Models. Фото спортсменки, опис досягнень та світлина її портретної ляльки з’явилися на сайті компанії Mattel. Про це повідомляє Громадське радіо.
Що це за ляльки?
Серію ляльок Role Models почали випускати у березні 2018 року до 60-ої річниці Barbie та Міжнародного дня жінок. Таким чином компанія вшановує успішних жінок з усього світу та прагне надихнути їхнім прикладом більше дівчаток.
Щорічно експерти Mattel відбирають кілька видатних постатей із різних континентів, які досягли успіху в своїй сфері. Україну в серії Role Models першою представила олімпійська чемпіонка Ольга Харлан.
Читайте також: Як українка отримала престижну музичну премію “Греммі” (ВІДЕО)
Хто ще?
Раніше свою ляльку в цій серії отримали також плюс-сайз модель Ешлі Грем, найшвидша бігунка Великої Британії Діна Ашер-Сміт, мексиканська художниця Фріда Кало, авіаторка Амелія Ерхарт, математикиня і науковиця NASA Кетрін Джонсон.
Загалом у цій серії зараз є 41 лялька.
Що варто знати про Ольгу Харлан?
Ольга Харлан — олімпійська чемпіонка 2008 року у командній першості, бронзова призерка Олімпіади 2012 року, шестиразова чемпіонка світу, восьмиразова чемпіонка Європи, заслужена майстриня спорту України з фехтування, двічі найкраща спортсменка року в Україні.
Суспільство
Про що фільм?
Що кажуть глядачі?
Коментарі
Суспільство
Михайло Ділок
директор центру надання соціальних послуг Бобровицької сільської ради.
Уся допомога є безкоштовною
Геннадій Іванюк
виконувач обов’язків голови Бобровицької міської ради Чернігівської області
«Ми хочемо, аби їм було в нас комфортно»
Марина Бушеленко
психологиня соціально-психологічного простору у Бобровицькій громаді
Люди часто бояться психологів, але ми хочемо допомогти
Коментарі
Суспільство
Реабілітація за світовими стандартами
- тренажерами для відновлення після мінно-вибухових травм;
- апаратами віртуальної реальності, що роблять реабілітацію цікавою завдяки гейміфікації;
- системами для точного оцінювання прогресу пацієнтів.
Коментарі