Суспільство
У київській електричці можна оплатити проїзд карткою чи смартфоном
На 11 станціях київської електрички встановили 16 турнікетів для безконтактної оплати проїзду банківською карткою, смартфоном або Карткою киянина, повідомляє прес-служба Ощадбанку.
Контролери перевіряють оплату проїзду за допомогою POS-терміналів. Якщо платіжну картку не було реєстровано на турнікеті протягом останньої години, термінал друкує чек про відсутність оплати проїзду. Штраф за неоплачений проїзд – 160 гривень.
Що це за станції?
Для розміщення турнікетів обрали станції, які загалом покривають 83% пасажиропотоку: Дарниця, Лівобережна, Троєщина-2, Почайна, Вишгородська, Сирець, Борщагівка, Караваєві Дачі, Київ-Пасажирський, Видубичі та Лівий Берег.
Згодом планують встановити ще вісім турнікетів, аби можливість безконтактної оплати була на всіх станціях.
Зазначається, що це вже другий проект з поширення безконтактних карткових розрахунків у міському транспорті Києва. У 2015 році Mastercard спільно з Ощадбанком обладнали такими турнікетами Київський метрополітен.
Читайте також: Містечко на Тернопіллі переводить маршрутки на електронні квитки
“Київ ще у 2015 році став одним із перших міст у світі, де за проїзд у метро можна розрахуватись безконтактною карткою просто на турнікеті. Інноваційна технологія швидко здобула популярність серед пасажирів, і сьогодні вже понад 150 тисяч оплат у метро щодня — безконтактні”, — повідомила генеральна директорка Mastercard в Україні Інга Андреєва.
Суспільство
Про що фільм?
Коментарі
Суспільство
Михайло Ділок
директор центру надання соціальних послуг Бобровицької сільської ради.
Уся допомога є безкоштовною
Геннадій Іванюк
виконувач обов’язків голови Бобровицької міської ради Чернігівської області
«Ми хочемо, аби їм було в нас комфортно»
Марина Бушеленко
психологиня соціально-психологічного простору у Бобровицькій громаді
Люди часто бояться психологів, але ми хочемо допомогти
Коментарі
Суспільство
Реабілітація за світовими стандартами
- тренажерами для відновлення після мінно-вибухових травм;
- апаратами віртуальної реальності, що роблять реабілітацію цікавою завдяки гейміфікації;
- системами для точного оцінювання прогресу пацієнтів.
Коментарі