Суспільство
На Петрівці планують побудувати кампус для креативних професій
Девелопер Arricano Real Estate Plc (Кіпр) планує побудувати на Петрівці кампус з коворкінгами та open space для креативних професій. Про це пише The Village.
За початковим задумом девелопер мав побудувати торгово-розважальний центр «Петрівка», проте через велику кількість торгових площ на цій території змінив плани.
“Ми володіємо розкішною ділянкою на березі озера, поруч з метро, транспортною розв’язкою і великим житловим масивом. Це не класичне офісне місце. Тому ми виходили з потреб місцевого ком’юніті. Люди не хочуть житлові «свічки», вони хочуть, щоб проект залишався в рамках рекреаційної зони, де можна пройтися з коляскою, відпочити на березі, проїхати на велосипеді. Тому ми хочемо створити кампус-стайл об’єкт, який вписується в інфраструктуру і враховує історію ділянки», – розповів генеральний директор компанії.
За його словами, на Оболоні нині живуть більше 100 тисяч фрілансерів. Майбутній кампус буде розрахований під їх потреби. Крім коворкінгів та відкритих просторів планують облаштувати кафе, ресторани, майданчики для громадських та культурних проектів.
Читайте також: В Україні можуть впровадити “open space” простір у судах
Кілька варіантів проекту розробляє архітектурне бюро Сhapman Taylor. Коли побудують кампус поки невідомо.
Нагадаємо, що Київська міська адміністрація планує повністю оновити підземний перехід під Майданом Незалежності. Його перетворять на музей або “простір хай-тек”.
Суспільство
Про що фільм?
Що кажуть глядачі?
Коментарі
Суспільство
Михайло Ділок
директор центру надання соціальних послуг Бобровицької сільської ради.
Уся допомога є безкоштовною
Геннадій Іванюк
виконувач обов’язків голови Бобровицької міської ради Чернігівської області
«Ми хочемо, аби їм було в нас комфортно»
Марина Бушеленко
психологиня соціально-психологічного простору у Бобровицькій громаді
Люди часто бояться психологів, але ми хочемо допомогти
Коментарі
Суспільство
Реабілітація за світовими стандартами
- тренажерами для відновлення після мінно-вибухових травм;
- апаратами віртуальної реальності, що роблять реабілітацію цікавою завдяки гейміфікації;
- системами для точного оцінювання прогресу пацієнтів.
Коментарі