Суспільство
Харківська школярка стала призеркою Європейської олімпіади з математики
Учениця 9-го класу Харківського фізико-математичного ліцею №27 Юлія Татарінова виборола срібну нагороду на IX Європейській математичній олімпіаді для дівчаток (EGMO), яка відбулася з 15 по 21 квітня.
Про це повідомили у пресслужбі Харківської міської ради.
За інформацією, в олімпіаді взяли участь 204 школярки з 53-х країн. У зв’язку з пандемією коронавірусу оргкомітет ухвалив рішення провести олімпіаду в режимі онлайн.
Читайте також: Як підприємцям ефективно вести соцмережі? Поради від бізнесвумен з 70 тис підписників
Україну на змаганнях представляли чотири дівчини – учениця 9 класу Харківського фізико-математичного ліцею №27 Юлія Татарінова і три киянки. Загалом у скарбничці українських учасниць – три «срібла» і похвальна грамота.
Довідка
Уперше EGMO була проведена в квітні 2012 року у Кембриджському університеті (Велика Британія). За правилами конкурсу, країни-учасниці делегують команди, які складаються з чотирьох дівчат-математиків шкільного віку. Змагання проводяться в два тури.
Читайте також: Причина №7, чому варто підтримати ШоТам: мандруємо дивовижною Україною
Нагадаємо, українок запрошують на феменкемп-2020 у Карпати.
Також для школярів розробили спеціальні уроки про COVID-19.
Окрім того, на Харківщині вчителька з біології знімає реп-уроки для учнів.
Як ми повідомляли раніше, в українських школах планують запровадити новий навчальний предмет.
Головне фото: romania-insider.com.
Суспільство
Про що фільм?
Коментарі
Суспільство
Михайло Ділок
директор центру надання соціальних послуг Бобровицької сільської ради.
Уся допомога є безкоштовною
Геннадій Іванюк
виконувач обов’язків голови Бобровицької міської ради Чернігівської області
«Ми хочемо, аби їм було в нас комфортно»
Марина Бушеленко
психологиня соціально-психологічного простору у Бобровицькій громаді
Люди часто бояться психологів, але ми хочемо допомогти
Коментарі
Суспільство
Реабілітація за світовими стандартами
- тренажерами для відновлення після мінно-вибухових травм;
- апаратами віртуальної реальності, що роблять реабілітацію цікавою завдяки гейміфікації;
- системами для точного оцінювання прогресу пацієнтів.
Коментарі