Українські інженери створили нові бойові частини для дронів-камікадзе, які краще розкидають уламки при вибуху. Це дозволяє вражати велику площу та завдавати великих втрат російським окупантам.
Про це повідомляє в своєму Telegram-канале виробник.
Виробник дронів-камікадзе “Дикі шершні” буде комплектувати свої безпілотники новими видами бойових частин від української компанії Shock Wave Dynamics (SWD).
Про розробку
“Дикі Шершні” отримали партію потужних боєприпасів для різних розмірів та типів FPV-дронів, включаючи осколкові, фугасні та з ударним ядром. Поліпшені безпілотники вже відправлені на передову для тестування.
SWD повідомив про бойові частини дронів, які виробляються компанією у вигляді так званих “холодних” боєприпасів, що постачаються без детонатора та вибухівки. Вони призначені для спорядження дронів у польових умовах військовими інженерами. Серед них – осколкові, кумулятивні, універсальні та спеціальні боєприпаси, кожен з яких має специфічні властивості, адаптовані під конкретні випадки використання.
Компанія SWD ставить своєю головною метою підвищення ефективності кожного дрона-камікадзе на полі бою. Це досягається за допомогою створення оптимальних секторів ураження, оптимізації маси та балансу між вибуховою речовиною, кількістю, вагою та швидкістю елементів ураження.
Представник компанії SWD зазначає, що вони постійно вдосконалюють і розробляють нові вироби, спираючись на зворотний зв’язок безпосередньо з поля бою. Одним із нових виробів є уламково-фугасна частина для FPV-дронів. Конструктори вважають, що наразі використовується неоптимальна осколково-фугасна боєзарядка на дронах камікадзе. Тому вони розробили нову форму та розташування заряду, яка має більш ефективне осколкове поле та менше неохоплених зон, що дозволяє досягти більш ефективного ураження цілей.
Конструкція уламкового боєприпасу має максимальну щільність рівномірно розташованих елементів ураження, щоб забезпечити максимальний коефіцієнт корисної дії від енергії вибуху. Для досягнення цього використовується спеціальний лайнер із пластику та парафіну. Кількість уламків складає 576 штук, а кожен елемент ураження має масу 0,9 грама. Заряд кріпиться на легко знімних стрічках типу липучка для більшої швидкості.
Нагадаємо, що розробники оновили Chrome-розширення, яке розпізнає сайти російського походження.
Команда Skeiron створила цифрову модель Луцького замку у тому вигляді, який він мав за часів правління литовського князя Вітовта Великого у 14-15 столітті. Обʼєкти оцифровують у межах проєкту «Цифрова трансформація для розбудови потенціалу культурної спадщини в Литві, Польщі та Україні», який підтримує програма «Креативна Європа».
Правління Вітовта – це період переходу від дерев’яного до кам’яного будівництва, кажуть в команді. Замок оцифрували спільно з ГО «Волинська Фундація» у межах проєкту «Пояс Вітовта». Крім того, команда працює над обʼєктами в Польщі та Литві, які пов’язані з постаттю Вітовта Великого, разом з колегами з відповідних країн.
Після завершення оцифрування памʼяток планують створити сайт з вільним доступом до всіх оцифрованих об’єктів та інтерактивну мапу, яка об’єднає історичні та культурні об’єкти в туристичний маршрут під назвою «Пояс Вітовта».
Нагадаємо, в Україні працюють над повнометражним фільмом за мотивами Лісової пісні.
Ulysses Graphics, українська ігрова аутсорс-студія, відома роботою над такими хітами як Horizon: Forbidden West та Call of Duty: Vanguard, готує до випуску свій перший власний проект – Project Hover.
Про це повідомляє Роман Бичков, HR & Recruiter Manager в Ulysses Graphics.
“Давайте разом змінимо світ гоночних ігор! Крім того, незабаром відкриється Kickstarter, і ви матимете можливість стати частиною цих змін!”, — написав Роман у Facebook.
Про проєкт
Особливості Project Hover:
Виграйте авто у суперників: перемога полягає не лише в перетині фінішної лінії, а й у можливості претендувати на антигравітаційні гоночні машини вашого суперника.
Фракції з унікальним стилем і керуванням: у грі буде кілька фракцій, кожна зі своїми особливостями.
Комплексна фізика антигравітації: розробники обіцяють реалістичні відчуття від керування.
Режими гри:
Синглова кампанія;
Мультиплеєрний режим Full Loot PvP.
На сторінці Project Hover в Steam вказано, що гра незабаром вийде в ранньому доступі. Невелика команда з 10 розробників планує розвивати проєкт у ранньому доступі протягом 6-9 місяців.
Плани на майбутнє:
Додати ринок ховерів для продажу та покупки кастомних авто;
Система матчів з лігами гонщиків;
Кроссплей до консольного релізу;
Система помсти;
Більше багатокористувацьких режимів;
Більше ховерів та треків.
Контент на старті раннього доступу:
9 ховерів;
3 карти;
Мультиплеєр на основі користувацьких ігор з основними особливостями геймплею;
Ulysses Graphics з 2005 року надає послуги 3D та 2D арту, анімації та VFX для великих студій з розробки ігор. Компанія співпрацювала з такими гігантами, як Activision Blizzard, WB Games, Crystal Dynamics, Sharkmob, Capcom, Gearbox Software, Microsoft Xbox Game Studios та GIANTS Software. За цей час українські розробники працювали над такими відомими проектами, як Horizon: Forbidden West, Tiny Tina’s Wonderlands, Farming Simulator, Call of Duty: Vanguard, Call of Duty: Cold War, Monster Hunter World: Ice Borne та Marvel’s Avengers.
Нагадаємо, що у застосунку “Резерв +” зʼявиться електронний військовий квиток.
Також їх можна знайти швидко за відповідним фільтром, який показує, які компанії бронюють кандидатів на певні посади. Раніше таку інформацію доводилося шукати у описі вакансії, але зараз вона відображається на картках вакансій за допомогою спеціальних позначок і зелених бейджів.