![](https://shotam.info/wp-content/uploads/2023/02/iaroslava-kravchenko-7.jpg)
![](https://shotam.info/wp-content/uploads/2023/02/iaroslava-kravchenko-7-560x600.jpg)
Технології
Українські айтівці перемогли у хакатоні НАТО з рішенням для кращої взаємодії ІТ-систем союзників
Інженери української ІТ-компанії SoftServe перемогли у хакатоні НАТО, розробивши з рішення для кращої взаємодії ІТ-систем союзників в бойових умовах
Про це повідомляє медіа ШоТам.
Про цьогорічний хакатон
Цьогоріч у щорічному TIDE NATO Hackathon 2023 взяли участь понад сто учасників з різних країн. Команда інженерів SoftServe перемогла в одному з челенджів з рішенням, яке може допомогти НАТО та країнам-партнерам краще взаємодіяти між собою в боротьбі проти спільного ворога.
Загалом цього року командам пропонували спробувати себе у трьох напрямах: програмування дронів, застосування штучного інтелекту для контекстного та семантичного аналізу новин та створення аналітичних дашбордів, до якого й долучилися інженери SoftServe.
Команди мали створити креативну та інтерактивну графіку для багатонаціональних навчань НАТО CWIX, на яких перевіряють, як ІТ-системи союзників будуть взаємодіяти в бойових умовах. А також розробити КРІ, які б показали наскільки успішними були такі збори у порівнянні із попередніми роками.
Рішення українських айтівців
Українські інженери детально проаналізували як переваги цих навчань, так і недоліки. На основі цього вони не просто сформували показники ефективності, а й додатково розробили рекомендації, як покращити результативність CWIX та запропонували рішення, що допоможе швидко виявляти прогалини, які заважають успіху навчань, та усувати їх.
«Наша команда та компанія в цілому ще з початку повномасштабної війни допомагає українським захисникам з різними ІТ-рішеннями. Хакатон став чудовим майданчиком для нових ідей, що допоможуть боротися з реальними викликами, з якими зіштовхується НАТО та Україна у війні з росією. Цей досвід став надзвичайно корисним для нашої команди, і ми надалі продовжимо допомагати Збройним Силам з інноваційними рішеннями задля спільної перемоги над ворогом», – коментує лідер команди Тарас Кльоба.
![](https://shotam.info/wp-content/uploads/2023/02/iaroslava-kravchenko-7.jpg)
Що далі
Переможці челенджів презентуватимуть свої рішення на Spring 2023 TIDE Sprint, що відбудеться у квітні в Норвегії. Це ключовий майданчик в серії подій НАТО з взаємосумісності, на якому збираються експерти, науковці та розробники з різних країн, в тому числі й з України, та обмінюються досвідом і знаннями задля просування інновацій та технологічних змін в Альянсі. Згодом рішення українських інженерів можуть протестувати під час навчань CWIX.
Загалом у зимовому NATO TIDE Hackathon змагалися понад 100 учасників у складі 26 команд з Литви, Німеччини, Польщі, Великої Британії, Італії, Норвегії, України, Румунії, США, Франції та Нідерландів. Окрім інженерів SoftServe, Україну представляли двоє інших переможців Національного оборонного хакатону з державного сектору – команда кіберполіції «С.О.Р.» та «ДДК ДССЗЗІ».
Про SoftServe
SoftServe – найбільша глобальна ІТ-компанія з українським корінням, що працює у сфері розробки програмного забезпечення та надання консультаційних послуг. SoftServe є однією з найбільших компаній-розробників програмного забезпечення у Центральній та Східній Європі та входить до переліку найбільших сервісних ІТ-компаній України. Близько 13 000 співробітників працюють у 40 офісах, що розміщені від Сан-Франциско до Сингапуру. Головні офіси компанії розташовані у Львові та Остіні (штат Техас, США).
Компанія працює над понад 900 активними проєктами для клієнтів у країнах Північної Америки, ЄС, та Азії. Клієнтами SoftServe є такі компанії як IBM, Cisco, Panasonic, Cloudera, Henry Schein, Spillman Technologies та ін. SoftServe є партнером Google Cloud Platform, Amazon Web Services, Microsoft Azure та інших великих технологічних компаній.
Раніше ми писали, що SoftServe відкриває центри розробки в Мексиці, Колумбії та Чилі.
Крім того, ІТ-компанія SoftServe отримала нагороду США за рішення в боротьбі з COVID-19.
Фото: надане ШоТам.
Технології
![](https://shotam.info/wp-content/uploads/2024/07/2-scaled-1.jpg)
![](https://shotam.info/wp-content/uploads/2024/07/1-1-1536x997-1.jpg)
![](https://shotam.info/wp-content/uploads/2024/07/Screenshot_1-31.jpg)
Ефективність та економія
Технології
![](https://shotam.info/wp-content/uploads/2024/07/66a22058e6900.jpg.webp)
- Натиснути на кнопку з трьома крапками на головному екрані.
- У спадному меню вибрати «Оновити документ».
Технології
![](https://shotam.info/wp-content/uploads/2024/07/1eb12589-b1260214222224d085c760dec59237be.jpg)
Розробники повідомили, що реліз гри S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl, який спочатку планували на 5 вересня, перенесено на 20 листопада 2024 року.
Про це повідомляють розробники.
Вони презентували новий трейлер гри та пояснили, що їм потрібні ще два місяці для виправлення «багів».
Читати також: На ВДНГ відкрили фан-зону: там можна подивитися Олімпійські Ігри 2024
Команда також анонсувала відео S.T.A.L.K.E.R. 2 Developer Deep Dive, яке вийде на медіамайданчиках Xbox 12 серпня. У цьому відео будуть інтерв’ю, нові відеоматеріали та повне проходження одного з квестів гри.
Про гру
Дії S.T.A.L.K.E.R. 2 відбуваються у зоні відчуження Чорнобильської АЕС. Гра поєднує елементи шутера, горора й імерсивного симулятора. Основний сюжет гри триває приблизно 40 годин і має варіантивність у проходженні, що призводить до чотирьох різних кінцівок.
GSC Game World обіцяє додаткові анонси влітку 2024 року, де буде представлено більше інформації про шутер.
Нагадаємо, що у Львові скасували рішення про початок навчального року з 19 серпня.
Фото: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl.