![](https://shotam.info/wp-content/uploads/2024/04/434487752_853304063475499_9061110621154514717_n.jpg)
![](https://shotam.info/wp-content/uploads/2024/04/434487752_853304063475499_9061110621154514717_n.jpg)
Технології
Українська компанія оцифрувала печери та створила фільм про Києво-Печерську Лавру
Компанія Skeiron провела цифрову реконструкцію печер Києво-Печерської Лаври, що забезпечило можливість онлайн огляду їхніх підземеллів у повному обсязі.
Про це повідомили на сторінці Skeiron у Facebook.
“Ми оцифрували ще один обʼєкт української тисячолітньої історії, печери Києво-Печерської Лаври. Обʼєкт на який до цього можна було подивитися тільки зсередини тепер має зафіксовану форму та обʼєм у 3D”, – зазначають в дописі.
![](https://shotam.info/wp-content/uploads/2024/04/434591451_853304033475502_180999311026330404_n.jpg)
Читати також: Херсонський театр Куліша анонсував тур Україною: де подивитися виставу
Історія Лаври
Лавра, яка має статус світової спадщини ЮНЕСКО та є одним з ключових історичних об’єктів України, возведена в XI столітті, коли Антоній Печерський викопав печеру на дніпровському пагорбі та почав там мешкати. Згодом до нього приєдналися інші християни, і так розпочалася розбудова підземних лабіринтів, які стали відомими як Ближні та Дальні печери.
![](https://shotam.info/wp-content/uploads/2024/04/434497491_853303990142173_6415338640001442183_n.jpg)
Ці печери розташовані на глибині від п’яти до 20 метрів і мають загальну протяжність близько 900 метрів.
Про проєкт
Команда Skeiron оцифрувала Ближні та Дальні печери, що дозволило заповіднику отримати нові дані та поглибити розуміння їхньої структури. Це важливо для подальшого збереження лаврських печер, а також для наукових досліджень.
![](https://shotam.info/wp-content/uploads/2024/04/434415104_853303963475509_1265833203652322893_n.jpg)
Створення 3D-моделі підземелля ініціювало Міністерство культури та інформаційної політики України.
Нагадаємо, що в Гарварді обговорили квір-тематику в українській літературі.
Фото: Skeiron
Технології
![](https://shotam.info/wp-content/uploads/2024/07/2-scaled-1.jpg)
![](https://shotam.info/wp-content/uploads/2024/07/1-1-1536x997-1.jpg)
![](https://shotam.info/wp-content/uploads/2024/07/Screenshot_1-31.jpg)
Ефективність та економія
Технології
![](https://shotam.info/wp-content/uploads/2024/07/66a22058e6900.jpg.webp)
- Натиснути на кнопку з трьома крапками на головному екрані.
- У спадному меню вибрати «Оновити документ».
Технології
![](https://shotam.info/wp-content/uploads/2024/07/1eb12589-b1260214222224d085c760dec59237be.jpg)
Розробники повідомили, що реліз гри S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl, який спочатку планували на 5 вересня, перенесено на 20 листопада 2024 року.
Про це повідомляють розробники.
Вони презентували новий трейлер гри та пояснили, що їм потрібні ще два місяці для виправлення «багів».
Читати також: На ВДНГ відкрили фан-зону: там можна подивитися Олімпійські Ігри 2024
Команда також анонсувала відео S.T.A.L.K.E.R. 2 Developer Deep Dive, яке вийде на медіамайданчиках Xbox 12 серпня. У цьому відео будуть інтерв’ю, нові відеоматеріали та повне проходження одного з квестів гри.
Про гру
Дії S.T.A.L.K.E.R. 2 відбуваються у зоні відчуження Чорнобильської АЕС. Гра поєднує елементи шутера, горора й імерсивного симулятора. Основний сюжет гри триває приблизно 40 годин і має варіантивність у проходженні, що призводить до чотирьох різних кінцівок.
GSC Game World обіцяє додаткові анонси влітку 2024 року, де буде представлено більше інформації про шутер.
Нагадаємо, що у Львові скасували рішення про початок навчального року з 19 серпня.
Фото: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl.