Суспільство
Українка стала призеркою міжнародного конкурсу японських коміксів манга
Українська художниця Наталія Ререкіна та автор сценарію Гілберт Бріссен стали призерами 14-го Міжнародного конкурсу японських коміксів манга.
Про це пише 24tv.ua з посиланням на повідомлення Посольства Японії в Україні.
Зазначається, що спільна робота Наталії Ререкіної та Гілберта Бріссена «Збирач птахів» стала однією з 15 кращих серед кількох сотень робіт із 61 країни світу.
Наступного року Японія та Україна святкуватимуть 30-ту річницю встановлення дипломатичних відносин. Сподіваюся, що наступного року українці отримають золоту нагороду у конкурсі й надалі робитимуть внесок у розвиток японсько-українських відносин через популяризацію культури манга в Україні, – сказав Посол Японії в Україні Такаші Кураї.
Наталія Ререкіна раніше на 11-ому Міжнародному конкурсі мангі здобула срібну нагороду.
Читайте також: Як онука заспівала з бабусею у TikTok і підірвала мережу (ВІДЕО)
Цьогоріч комісія з відбору високо оцінила вдосконалення її техніки малювання.
Міністерство закордонних справ Японії заснувало Міжнародну премію MANGA у 2007 році з метою розширення міжнародного обміну та взаєморозуміння завдяки культурі знаменитих японських коміксів манга. Цей конкурс відзначає художників, які сприяють розвитку культури манга у всьому світі.
Нагадаємо, у Києві нагородили дітей, які співали гімн у дворі перед грою в футбол.
Як ми повідомляли раніше, Уряд Японії оголосив гранти «Кусаноне» для розвитку громадських організацій.
Усі фото: manga-award.mofa.go.jp.
Суспільство
Михайло Ділок
директор центру надання соціальних послуг Бобровицької сільської ради.
Уся допомога є безкоштовною
Геннадій Іванюк
виконувач обов’язків голови Бобровицької міської ради Чернігівської області
«Ми хочемо, аби їм було в нас комфортно»
Марина Бушеленко
психологиня соціально-психологічного простору у Бобровицькій громаді
Люди часто бояться психологів, але ми хочемо допомогти
Коментарі
Суспільство
Реабілітація за світовими стандартами
- тренажерами для відновлення після мінно-вибухових травм;
- апаратами віртуальної реальності, що роблять реабілітацію цікавою завдяки гейміфікації;
- системами для точного оцінювання прогресу пацієнтів.
Коментарі